Regulamin

Regulamin sklepu oraz zakupów

Poprzez:

Sklep internetowy, znajdujący się na stronie www.techniczne24.pl

prowadzone jest przez firmę:

Adres rejestracyjny:

Mateusz Źródłowski

ul. Władysława Reymonta 3

37-464 Brandwica 

Poczta Stalowa Wola

NIP 8652518773

Regon 180972746,

Adres produkcyjny:

Reymonta 3, Brandwica

37-464 Stalowa Wola

Procedura składania zamówień

Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Składane oraz przyjmowane zamówień odbywa się po przez:

  • stronę internetową www.techniczne24.pl, www.worki-24.pl, www.efh-24.pl
  • e-mail: biuro@techniczne24.pl, biuro@worki-24.pl, biuro@efh-24.pl
  • telefonicznie: 720 807 036
  • osobiście

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie jego telefonicznego bądź e-mailowego potwierdzenia przez sprzedawcę. Jeżeli Klient nie otrzyma potwierdzenia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Składanie zamówienia poprzez stronę internetową jest najbezpieczniejszą formą kontroli zamówienia.

Zamówienie składane poprzez e-mail lub telefonicznie zostaje przyjęte do realizacji w momencie przekazania przez sprzedawcę unikatowego numeru zamówienia. Każde zamówienie po potwierdzeniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia jest przyjmowane do realizacji. Jeżeli Klient pomimo złożenia zamówienia nie otrzymał takiego potwierdzenia i numeru jest zobowiązany do kontaktu z konsultantem poprzez e-mail lub telefonicznie.

Jeśli Klient składa zamówienie w inny sposób niż poprzez sklep internetowy, konieczne jest aby podał swoje dane teleadresowe takie jak: nazwisko, imię, adres dostawy, telefon i adres e-mail, dane te są koniecznym elementem do realizacji zamówienia.

W przypadku zamówień wzbudzających wątpliwości sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia.

Podanie danych sprzedawcy oznacza jednocześnie zezwolenie na przetwarzanie danych osobowych w celu przesyłania Klientom informacji o promocjach i nowościach w sklepie. Jednak Klient może zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji w każdym momencie.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego odbioru towaru przez klienta.

Regulamin określa zasady zakupów u sprzedawcy. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby opisy, zdjęcia i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów, zdjęć i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy, zdjęcia i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Klient decydując się na zakup produktów wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przesyłania informacji o promocjach i nowościach. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.

Procedura realizacji zamówień

Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą Mateusz Źródłowski następuje po akceptacji i nadaniu unikatowego numeru zamówienia przez pracownika. W takim przypadku zamówienie przyjmuje status „Nowe”.

W sytuacji braku któregoś z towarów zamówionych przez Klienta na magazynie lub u dostawców Klient zostanie poinformowany przez konsultantów telefonicznie lub e-mailem o braku możliwości realizacji jego zamówienia w zakładanym terminie. Klient podejmuje wówczas decyzje o dalszej realizacji zamówienia (co skutkuje wydłużeniem się czasu realizacji lub realizacji zakupu częściowo), ewentualnie całkowitej rezygnacji z niego.

Aby usprawnić realizację zamówień, przy poszczególnych towarach zawartych w ofercie podajemy stan magazynowego danego produktu.

Jeśli wszystkie zakupione produkty dostępne są na magazynie, wysyłka następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż „Za pobraniem”. Jeżeli dostępność produktów na magazynie jest niewystarczająca do zrealizowania zamówienia termin realizacji zamówienia wydłuża się do czasu dostawy zamówionych towarów u dostawców o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.

Oznaczenie produktu jako „dostępny” informuje, iż dany produkt znajduje się w magazynie naszej firmy. Jeżeli zakupione produkty obejmują towary, których część znajduje się w naszym magazynie, pozostała a część, u któregoś z naszych dostawców czas realizacji zamówienia wydłuży się o czas konieczny do dostarczenia zamówionych produktów do naszego magazynu w celu skompletowania zamówienia, o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. W takim przypadku realizacja zamówień wykonywana jest według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Jeśli składając zamówienie Klient wybrał jako formę płatności „Odbiór osobisty” zostanie poinformowany o czasie realizacji zlecenia drogą e-mailową. Kiedy towar, który został zamówiony, będzie do odbioru, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie e-mailowo.

Towar przygotowany do odbioru osobistego jest dostępny w siedzibie firmy w Brandwicy pod adresem Reymonta 3 przez okres 7 dni od momentu pierwszego poinformowania przez sprzedawcę o możliwości odbioru towaru przez Klienta. Jeśli kupujący chce, aby okres oczekiwania został wydłużony, zobowiązany jest to wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości produktów brutto, bądź przelania całej kwoty za towar. W przypadku nie wpłacenia zadatku i braku kontaktu z kupującym po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.

Po przygotowaniu wszystkich produktów z zamówienia Klienta (bądź ich części po skonsultowaniu się z Klientem) jest realizowana ich wysyłka. Nadanie przesyłki jest równoznaczne ze zrealizowaniem zamówienia – status zamówienia zmienia się na „Zrealizowane”. Fakt nadania przesyłki jest potwierdzany e-mailem (zawierającym dane przesyłki, koszty pobrania wraz z numerem listu przewozowego).

W przypadku, kiedy zamówienie nie posiada kompletnych informacji wymaganych do jego realizacji, a kontakt z klientem jest niemożliwy, zostaje ono automatycznie anulowane po upływie 10 dni od daty jego złożenia.

Wysyłka

Produkty wysyłane są poprzez firmę kurierską przy zachowaniu cen podanych w cenniku obowiązującym. W przypadku innej formy wysyłki konieczne jest wpisanie odpowiedniej informacji w komentarzu na formularzu zakupowym. O kwocie wysyłanych produktów i końcowej kwocie do zapłaty informacja udzielana jest telefonicznie i /lub mailowo w momencie przyjęcia zamówienia oraz w dniu wysyłki.

W przypadku wysyłki zamówionych produktów za granicę, produkty muszą być zapłacone przed realizacją zlecenia, a koszty wysyłki/transportu wyceniane są indywidualnie. Jednocześnie informujemy iż wysyłka zamówionych towarów realizowana jest wyłącznie z siedziby naszej firmy.

W przypadku gdy Klient podczas składania zamówienia wybrał formę płatności przelewem, a zakupiony produkt jest obecnie dostępny na magazynie, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty telefonicznie lub e-mailowo.

W sytuacji gdy są wątpliwości co do oryginalności dowodu zapłaty firma zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zlecenia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. W sytuacji gdy Klient nie przyśle potwierdzenia zapłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 7 dni roboczych. W zależności od sposobu płatności, przelew bankowy, płatność na poczcie.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, poprzez które przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.

W przypadku braku możliwości nadania paczki do paczkomatu zastrzegamy sobie prawo do zmiany jej formy dostawy na przesyłkę kurierską.

Płatności i ceny

Wszystkie ceny podawane w sklepie są w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty  oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności

Płatność online:

Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy.

Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych, powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie.

Podczas składania zamówienia Klient decyduje się na jedną z form płatności:

  • Odbiór osobisty – płatność przelewem lub przy odbiorze
  • Kurierem pobraniowa – zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi pocztowe w momencie odbioru towaru
  • Kurierem – zamówiony towar jest wysyłany paczką, po otrzymaniu zapłaty na konto lub potwierdzenia przelewu

Do każdej przesyłki dołączany jest paragon zawierający informacje na temat cen produktów, ich ilości, ceny, a także o kosztach przesyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Faktury VAT oraz paragony przesyłane są: drogą mailową, na adres mailowy wskazany w procesie zamówienia, dołączane są do przesyłki lub przesyłane pocztą na wskazany w procesie zamówienia adres.

Wymiana i zwrot towaru

Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się ze sprzedawcą w sklepie w celu ustalenia szczegółów dotyczących produktów. Wymianie podlega towar nieużywany i nieuszkodzony. Odsyłany towar koniecznie powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury a także opisem wymiany.

Klient pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany, zwrotu lub reklamacji. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na swój koszt.

Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny np. droższy model, koszt wysyłki nowego towaru do Klienta za pobraniem wynosi różnicę w cenie produktów powiększoną o 5 zł (jako koszt usługi pobraniowej)

Towar zakupiony w naszym e-sklepie może zostać oddany do 14 dni bez podania przyczyny od czasu otrzymania towaru przez Kupującego (dotyczy tylko klienta indywidualnego). Do zwrotu kwalifikuje się towar nieużywany i nie uszkodzony. Koszt zwrotu produktów ponosi klient.

W przypadku zwrotu towaru bez podania przyczyny sklep zwraca Klientowi sumę pieniędzy równą wartości zwracanego produktu.

Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że w rozmowie ze sprzedawcą ustalone było inaczej oraz zostało to potwierdzone e-mailem.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności firmy dostarczającej produkt.

W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru lub Klient uzna iż zakupiony towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas może zareklamować produkt.

Towary oferowane w sklepie objęte ją gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi. W niektórych przypadkach podstawą do gwarancji jest jedynie dowód zakupu lub faktury

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.

Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.

Termin rozpatrzenia reklamacji zostanie rozpatrzone do 14 dni roboczych.

Shopping Cart
Scroll to Top